اشتراک‌گذاری در پست‌های جدید: از طریق آر اس اس
لوگو

داستان برند

توسط سعیده کرمانی - 25 دی 1401

داستان ما از جایی شروع شد که همه اهل سفر و طبیعت­‌گردی بودیم از کوهنوردی، سنگ‌نوردی، اسکی، غواصی و دره‌نوردی خلاصه هر چه که ازمون برمی‌اومد. در کنار گذر سال‌ها و ادامه‌ی دوستی‌هایمان، زندگی یکی به سمت صنعت گردشگری رفت تا در نهایت متوجه شود که چقدر واقعیت­‌های گردشگری ما با جهان فاصله دارد، چقدر طبیعت و روستاهای ما پر از ظرفیت و اصالت است و ما چقدر به درستی از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم و پتانسیل­‌های موجود در آن‌ها را تبدیل به ثروت نمی­‌کنیم. یکی را به سمت حقوق برد تا در نهایت متوجه شود که چقدر حقوق سرزمین و طبیعت ضایع می­‌شود. یکی با سودای کارآفرینی و خلق ثروت پایش به دانشگاه و آنهم گرایش تخصصی کارآفرینی در گردشگری باز شد. یکی در جهان توسعه یافته­‌تر وارد دانش حوزه انرژی شد و دید که خصایص جهان آینده در دنیای انرژی‌­ها چگونه خواهد بود اما ما با بهره‌ی زیادی که از خورشید و باد داریم جز بیشترین واردکنندگان کربن به اتمسفر هستیم.

خلاصه ما در آستانه ده­‌های سوم و چهارم عمر خود وقتی که صاحب فرزندانی شده بودیم و به گذشته‌ی آنچه برما گذشته بود و آنچه کرده و یا نکرده بودیم نگاهی انداختیم جای خالی راز طبیعت را در مسیر گسیل سرمایه به سمت کارآفرینی سبز و پایدار در گردشگری و حوزه­‌های مرتبط با آن احساس کردیم و بر آن شدیم تا عقبه‌ی بیست ساله‌ی خود را تبدیل به یک شرکت مشاوره و سرمایه­‌گذاری در گردشگری کنیم و اینگونه بود که راز طبیعت متولد شد.

راز طبیعت ریشه در بیست سال فعالیت مستقیم، غیر‌ستقیم، اجرایی و سرمایه­‌گذاری در گردشگری، ریشه در یک دهه فعالیت علمی و دانشگاهی، چندین سفر خارجی، چندین بازدید از پروژه‌­های موفق گردشگری جهان، ریشه در تجربه‌ی مدیریت ده‌ساله‌ی خدمات آموزشی در گردشگری و مشارکت در میزهای بالادستی دستگاه متولی، ریشه در بیش از یک دهه فعالیت حقوقی، بیش از چندین اجرا و یا مشارکت در پروژه داخلی و بین­‌المللی دارد. 

توسط سعیده کرمانی - 25 دی 1401

بحث و تبادل نظر

نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف