اشتراک‌گذاری در پست‌های جدید: از طریق آر اس اس
لوگو
آموزش مدیران گردشگری

ارائه کارگاه‌ها و آموزش‌های مورد نیاز مدیران تاسیسات گردشگری

توسط علی شادلو - 28 اردیبهشت 1402

علم مدیریت هم مانند تمام علوم انسانی دیگر از زمان پیدایش تا اکنون تغییرات زیادی داشته و از اعصار مختلفی عبور کرده، از عصر مدیریت کلاسیک در حوالی جنگ جهانی اول تا عصر مدیریت اقتضایی در دنیای امروز و از سوی دیگر مهندسی نرم‌افزار، دیجیتالیسم، هوشمند‌سازی و حتی اخیرا هوش مصنوعی هم بر علم مدیریت تاثیرات خود را اعمال کرده‌اند. حال اگر به همه اینها، سرعت تولید علم و تغییرات دنیای امروز را هم اضافه کنیم در خواهیم یافت که مدیران امروزی دائما نیازمند دانش‌افزایی، توان‌افزایی و مهارت‌افزایی هستند تا از مدیران سنتی به مدیران مدرن و امروزی تبدیل شوند.

حالا اگر مفهوم و نتیجه مقدمه‌ی این متن را تا اینجا، در خصایص صنعت گردشگری و مدیران صنعت گردشگری ضرب کنیم، خروجی این معادله سرفصل‌هایی خواهد بود چون: دیجیتالیسم و گردشگری، CRMها در مدیریت نوین گردشگری، نرم‌افزارهای مدیریت نیروی انسانی، مدیریت بحران در گردشگری، برندینگ در گردشگری، مارکتینگ در گردشگری، هوشمند‌سازی در گردشگری، صنعت بیمه و گردشگری، مدیریت مال در گردشگری و و و....

 

راز طبیعت نه‌تنها سعی دارد در مناسبات داخلی خود از دانش روز مدیریت بهره ببرد بلکه در خدمات آموزشی خود این موارد را برای مدیران گردشگری که سودای موفقیت در سر دارند هم تدارک دیده است.  

توسط علی شادلو - 28 اردیبهشت 1402

بحث و تبادل نظر

نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف