اشتراک‌گذاری در پست‌های جدید: از طریق آر اس اس
لوگو
آموزش سرمایه‌گذاری در گردشگری

ارائه کارگاه‌ها و آموزش‌های مرتبط با بهترین روش و نحوه سرمایه‌گذاری در گردشگری

توسط علی شادلو - 29 اردیبهشت 1402

صنعت گردشگری، صنعت دلچسب و جذابی است که نه‌تنها می‌تواند تراز اقتصادی سرمایه‌گذاری‌های شما را مثبت کند بلکه می‌تواند تراز لذت از شیوه زیستن شما را هم به شدت به سمت مثبت تغییر دهد. اما همین صنعت ویژگی‌های عجیب و ویژه‌ای هم دارد، ویژگی‌هایی که می‌تواند تراز لذت از زندگی را چنان منفی کند که انسان دو صد باره از ورود به این صنعت پشیمان شود. گردشگری صنعتی دردانه، لوس و نازک‌نارنجی است (قصه دردانه حسن کبابی را که یادتان هست؟)، این صنعت به واقع با یک مویز گرمی‌اش می‌شود و با یک غوره، سردی. حالا این خصایص صنعت گردشگری را در محیط پر تلاطم کشورهای در حال توسعه یا ایران در حال توسعه‌ی سیاست‌زده، ضرب کنید!

پس اگر قرار است سرمایه‌های‌تان را وارد این صنعت کنید که مانند همه صنایع دیگر و انواع کارآفرینی‌ها و راهکارهای تولید ثروت، پستی و بلندی‌های خود را دارد، حتما و حتما این یک بیت شعر را فراموش نکنید که:

بی پیر مرو به ظلمات            هرچند که سکندر زمانی

و یا به طنز در شعر دیگری:

دزدی که با چراغ آید      گزیده‌تر برد کالا

 

راز طبیعت از طریق همکاری با بهترین‌های مدیریت گردشگری، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و دانش کسب و کار، آموزش‌های عمومی و اختصاصی ویژه‌ای را برای علاقمندان به سرمایه‌گذاری در گردشگری تدارک دیده که تا جای ممکن از خصایص دلچسب گردشگری انتفاع کمی و کیفی به دست آورند و گزندی از خصایص چون دردانگی این صنعت نخورند.

توسط علی شادلو - 29 اردیبهشت 1402

بحث و تبادل نظر

نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف